Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Förbannad, förvirrad, förälskad

Kategori: Allmänt

Blir så arg och är så less på min självmobbing!! Att jag hela tiden ska tänka och säga elaka saker om mig själv. Att jag inte kan se något positivt när jag se mig själv i spegeln! Det är ingen som vill höra på mitt jävla tjatande och gnatande!! Inte ens jag!!! Grrrr

Älskar ju allt som har med kropp, kost och hälsa att göra! Och jag vet hur mycket positivt tänkande gör! Kosten och träningen är egentligen det lättaste! Att jobba med insidan som har blivit mobbad och nertryckt av mig själv i snart 28 år, DET, mina vänner, är en annan sak! :/

Vill börja studera och har kollat utbildningar hela eftermiddagen! Blir mer och mer förvirrad!! Dietist?! Hälsopedagog?! Förskolelärare?! Trädgårdsmästare?!... Eller nåt helt annat?!?!
Gah!!!

Förövrigt är jag riktigt förälskad i vår nya soffa som nu är beställd!! :) tyvärr får vi sitta på golvet en månad till för leveranstiden var inte den skojigaste! :/

Inte fått till någon träning idag och Erik jobbar eftermiddag så det måste ju betyda dubbelträning i morgon! ;) Om inte halsen bli sämre. Lite mör idag efter den lilla cykelturen! ;) (ca 28 min/mil)


Svar till Anita: Töjsmycken använder man när man förstorat hålet i örat. Man börjar med att trycka i fler än ett örhänge i ett normalstort hål, sen ökar man med större och större töjsmycken! :)

 

image description

 

 

Kommentarer

  • Anita säger:

    Tack för svaret. Det ser inte skönt ut med så tungt örhänge, tycker jag.

    2012-07-19 | 00:01:39

Kommentera inlägget här: