Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Endorfiner

Kategori: Allmänt

Det är helt otroligt egentligen!!
Jag har mått så jävla dåligt idag. Varit hur trött som helst, tjurig och grinig.
När barnen skulle i säng ville jag bara sätta mig ner och gråta tills jag somnade... MEN ( nu kommer det otroliga) jag lyfte min stora häck och pallrade mig ut på en joggingrunda!! Första 3 km trodde jag att jag skulle avlida! Totalstumma vader, jättetungt och håll... Var nära att ge upp men så stannade jag och körde ett litet styrkepass! Och efter det sprang jag 4 km till hur lätt som helst! Såå skönt!! Tyvärr fick jag bokstavligen släpa hundarna sista kilometern, haha, trötta vovvar!
Första gången som jag stannade och körde styrka, jätteskönt! Och det är jättelätt att hitta saker i naturen att träna med. Idag fick jag "hjälp" av en sten och en bänk! :)

Underbart härligt med endorfiner! Humöret sköt i höjden på en gång! :)
Har oxå bestämt idag att jag ska räkna lite points nu ett tag och skriva matdagbok! Måste få lite bättre koll vad det är för nåt och hur mycket, jag stoppar i mig. :)
Nu blir det kudden och förhoppningsvis en bra dag i morgon och så zumba såklart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: