Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Varma dagar

Kategori: Allmänt

Visst är det skönt med sommar men det tycker inte min hud! Speciellt min högra axel har fått för mycket sol. Fick tom vätskefyllda blåsor idag. :/
Träning och minska magsäck går jättebra! Trodde jag skulle känna mig sur och vresig men det är faktiskt bättre än vanligt. ;)

På lördag åker jag och Erik till våra goda vänner i Norge! Det ska bli jättetrevligt och skönt att komma ifrån den här hålan!

Blogg.se håller på å byter plattform så det dröjer lite innan det blir som vanligt med bilder och så, tyvärr!

Kommentarer

  • Anita säger:

    Ha en trevlig tripp till Norge. Vad skönt det fungerar för dig med maten.

    2012-07-04 | 10:57:19

Kommentera inlägget här: