Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Vägningsdag

Kategori:

Vet inte om jag har skrivit att torsdagar är min vägningsdag!? Åker till hälsocentralen varje vecka och väger mig hos världens bästa Anki!! Hon håller koll på mig! ;) Idag var det roligt att ställa sig på vågen för nu hade det hänt något!!! :) -2 kilo den här veckan! Då har jag ätit MER och haft en vilodag från träning!! Var nog lite väl hårt tidigare. :/ Men nu känns det jättebra! Sitter och äter lite frukt på altanen nu och väntar på att en gammal jobbarkompis ska komma och hälsa på! Vi har inte setts på 2,5 år!! Tiden går så fort! I morgon åker jag till min Johanna och har en mamma-lyx helg! Ska bli underbart!!!!

Kommentarer

  • Anita säger:

    Grattis till minus på vågen! :-)

    2012-07-25 | 10:50:52

Kommentera inlägget här: