Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Intervallträning mm

Kategori:

Började dagen med, förutom en väldans träningsvärk i armar och bröst, en smoothie gjord på bär, banan, sojamjölk och lite havregryn. Mums! På förmiddagen hängde jag med Hanna och hennes två vänner ut på Intervallträning! Joggade lite som uppvärmning och sen sprang vi upp för skidbacken och ner på baksidan av den, sen joggade vi till idrottsplatsen där vi sprang ruscher fram och tillbaka över fotbollsplanen. Jag sprang 12 vändor medans dom andra tog 20. Jag vill kunna bräcka min siffra nästa gång så därför tog jag inte ut mig helt! Dessutom har jag sämre flås än dom andra, men det kommer ;) Sen joggade vi hem, solen gassade och det kändes i framsida lår, men dom jäkla endorfinerna var ju igång igen så när vi skiljts åt tog jag å sprang 3 km till. :) Sen var jag trött!!! Stod och lagade lunch med svetten droppandes på golvet, haha Till lunch blev det lax med blomkålsmos och grönsakspytt Till middag grillad kycklingfilé med sallad och yoghurtsås. Såå gott! I morgon åker vi på en liten semestertripp på 1,5 dygn. Vi ska till Järvsö och gå på järvzoo och sova på hotell. :) Vi ska åka härifrån vid 07:30 och det var ju tänkt att det skulle vara en vilodag! Men så fort jag sagt det högt fick jag ångest! Vet ju att jag kommer äta en massa onyttigt när vi åker iväg. :/ Funderar allvarligt på att gå upp jättetidigt och träna innan vi åker. Vi får se! :P Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: