Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Bra träningsdag! Och extrem frestelse!

Kategori:

Efter en liten sovmorgon och god frukost blev det en runda med gräsklipparen! Till lunch blev det broccoli-pasta gratäng. Solen var framme så jag hamnade en timme i solstolen! Men kände mig väldigt sällskapssjuk! Skrev det på Facebook och fick napp på en gång av snälla Hanna som frågade om jag ville följa med till gymmet! Jag har aldrig tränat på gym och hade en massa fördomar! Tex att det är tråkigt och att man inte blir svettig! ALLA fördomar är nu borta och jag fick blodad tand! Det var jättekul och svetten rann! :) Vi körde bröst, rygg och armar. Åh vad kul det var!! Efter gymmet var det bara hem å byta om och slänga i mig en kycklingburgare så var det dags för zumba!! Massor med endorfiner i kroppen och jag LÄNGTAR till jag har en fin kropp!! :D Är väldigt hård (nästan elak) mot mig själv nu då jag har en grym frestelse i skafferiet som jag ser VARJE gång jag öppnar... Men dom ska ligga där! Ända till jag fyller år! Minst! :)

Kommentarer

  • pia säger:

    Duktig du är !!!!
    Kom bara ihåg att vara rädd om dig <3

    2012-07-30 | 07:44:02
  • Mia säger:

    Herre guud! Kan du dela med dig lite av ditt jävlar anamma att träna!!?? Puss och kram :)

    2012-07-30 | 18:45:57

Kommentera inlägget här: