Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Äntligen

Kategori:

Ja nu funkar äntligen blogg-appen igen! Vilket underlättar en hel massa dör mitt bloggande! ;) En hel del bra just nu! Hade en jättetrevlig helg i Norge hos Linnéa och Viktor! Fina underbara vänner!!! (bild längre ner) <3 Det närmar sig rejält att jag kan ha mina efterlängtade capri-jeans. Idag kunde jag knäppa dom! :D Enligt vågen har jag gått upp lite, men jag tror faktiskt det handlar om att jag byggt muskler! Hur skulle jag annars kunna göra "framsteg" med byxorna?!? ;) Självmobbingen är för tillfället minimal då jag får hjälp från annat håll att boosta mitt självförtroende!! Tränar varje dag och försöker variera mellan springa, pw, cykel, styrka och zumba! Den här helgen blir lugn men nästa åker jag till Johanna och då SKA jag ha jeansen på mig och då är det party som gäller!! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: