Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

God morgon Oslo!

Kategori: Allmänt

Efter en del förseningar kom vi, strax före midnatt, till Linnea och Viktors lilla lägenhet. Jättetrött och min träningsvärk är inte att leka med. Hua!! Ligger fortfarande kvar i sängen nu och jag känner att det kommer göra riktigt ont att resa mig. :)

Att flyga var faktiskt riktigt häftigt! Surrealistiskt!! Jag hade lite problem med lock för öronen men i övrigt så var det förutom häftigt, lite läskigt. :) Jag hade fönsterplats och när jag titta ut och planet svängde samtidigt så pirrade det ordentligt i magen. Flygbilden jag lagt ut visar Uppsala by night. ;)

Viktgruppen igår gick bra. Skönt med en invägning så man kommer igång. Har fått en del frågor att jobba med under veckan, men jag var lite distraherad under mötet eftersom jag var nervös över flygningen.
Blev glatt överraskad när jag stod på vågen. Inte utav siffrorna (blä) men på sättet sköterskan räknade. Jag tycker det är kämpigt att väga mig mitt på dagen för jag vill ju väga så lite som möjligt när jag ställer mig där, men nu känns det lättare och jag behöver kanske inte svälta mig själv varje torsdag-förmiddag. :) Sättet är att dom tar bort ett kilo (för kläder) och så använder dom sig inte sv decimaler. Så om det på vågen står tex. 73,2 så skrivs det endast 72 i pappren. Jätteskönt för en annan som är så besatt av gram och milligram. ;)

Om en stund blir det frukost här och senare lunch på stan. Ikväll blir det middag här hemma och film. :)

Saknar mina små hjärtan där hemma!!

Kram på er!! //A

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/598424/images/2012/pic_185294760.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/598424/images/2012/pic_185294760.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/598424/images/2012/pic_185294813.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: