Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Det händer massor!

Kategori: Allmänt

Ja, oj oj... mitt liv går på högvarv just nu! Men mycket är positivt för jag mår riktigt bra!! :) Flyttar om en månad, inget sötsug och mycket att se fram emot!! :) Viktgruppen är trevlig! -2 kg första veckan! Följer inte vikterna till punkt och pricka, men jag VET hur jag ska äta. Det är gruppen och någon som ser på vågen med mig jag behöver! Får se om jag har råd att gå alla veckorna bara, men jag hoppas och tror det! :) Det är söndag och dags för ZUMBA!' Tjo på er!! :)

Kommentarer

  • Anita säger:

    Kul höra från dig! Grattis till -2 kg.

    2012-02-02 | 00:12:19
  • Anita säger:

    Hej! Har oxå haft mycket omkring mig. Hoppas du mår bra, även om du är mitt uppe i flytten. Ha en bra fredag och helg nu. Tänker på dig och hoppas du uppdaterar nu och då.

    2012-02-23 | 20:54:17
  • Tina säger:

    Hey! Hur går det för dig??

    2012-03-29 | 10:41:22
  • ♥ Sojkas framtid ♥ säger:

    Hej!



    Tittar in och önskar en Glad Påsk! :)



    KRAM!

    2012-04-07 | 13:21:04
    Bloggadress: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här: