Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Varm i hjärtat

Kategori: Allmänt

Ska egentligen sova och hade bestämt att vänta med inlägg till i morgon, men bag måste! Åh va roligt det är att få er feedback och att se responsen!! Det här kommer bli grymt!! :D

Ja, från och med idag är jag oxå inskriven dom online-medlem på VV. Jag ska äta 29 propoints (pp) om dagen och har totalt 49pp i veckobonus.
Jag har ätit 29 idag och jag erkänner, jag är ganska hungrig nu när jag ligger i sängen och väntar på John Blund. ;) Men det är ju så i början, innan man får till fördelningen.
Kan oxå säga att jag gillar VV:s app! Telefongalning som man är så har jag ju inte en enda anledning till att inte fylla i checklistan! ;)

Vi "ses" i morgon, finingar! Då blir det recept, träningsupplägg mm! :) Kram och pepp!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: