Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Tröttigt

Kategori: Allmänt

God kväll på er!! Skönt att stormen är över och jag klarade tom att ta mig tur och retur till Gävle idag! :)

Skrev på instagram för någon timme sen att det skulle bli både träningsupplägg och recept under kvällen... Nu blev det så att nattningen av barnen drog ut på tiden och vi tog en extra lång sagostund! :)
Så det blir träning och mat för hela slanten här i bloggen, i morgon bitti när jag fått iväg kidsen istället! :P

I går kväll var jag ute på hal is!! Jösses så sötsugen, PMS, pepsi-abstinens och lite låg i övrigt.
Med både glass och pepparkakor i köket så var det farligt farligt... Men ett telefonsamtal med fina L, en kopp te och ett par mandariner senare så klarade jag den extrema frestelsen....för den här gången! ;)

Kommentarer

  • L säger:

    Du kan vara fin <3

    2012-12-06 | 22:33:17

Kommentera inlägget här: