Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Dagen i dag

Kategori: Allmänt

Mja, hörrni... Lite bitter just nu är jag allt pga snöstormen! Jag såg fram emot Zumban som attan, men jag kan inte ge mig ut i mörkret i det här vädret. Crap..
I morgon får det iaf sluta blåsa för då måste jag ut och köra bil!...
Det enda i övrigt negativa idag var att jag gjorde en tabbe till lunch som jag har fått sota för hela dagen.
Skulle äta ute på en lunchrestaurang och det fanns inte så många alternativ, men grekisk sallad beställde jag och den var god MEN jag glömde säga till om att jag inte ville ha någon olja eller dressing (räcker gott och väl med fetaost) men dom hade haft på rejält med olja, tyvärr.
Så det resulterade ju i många points och en hungrig eftermiddag.

Kändes ändå viktigt med en ordentlig varm middag så jag drog över mitt dagliga antal och tog tre pp från veckobonusen och gjorde en omelett med köttfärs och kantareller. Jättegott! :)

Åter igen, så kul att ni hänger på! :D


Sen blir det frukt och lite te till kvällen.


Har ni ätit något gott idag?!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gratängen du gjorde igår :)

    2012-12-05 | 21:38:38

Kommentera inlägget här: