Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Annas points :)

Kategori: Mina tips

Nu kommer det hända grejer här i bloggen! Och i livet såklart. ;)

Kommer köra VV nu och "coacha" och peppa er och mig både här och på instagram (anns_84) Det blir träning, points, tips, recept och mycket mer!!
Jag har redan ett par tjejer med mig som hänger på från start, men alla är så klart välkomna!! Ni behöver heller inte vara VV-medlemmar för att hänga på!

Eftersom min kropp fortfarande strejkar en del så kommer det vara lite lugnare träning i början...

Jag tänker positivt och börjar redan nu satsa på både mig själv och på karriären! Onsdag nästa vecka får jag reda på om jag kommer in på hälsopedagogprogrammet och gör jag det så är det bara 6 ynka veckor till terminstart!! :D
Det är en bred utbildning så det gäller att veta vad man ska satsa på och jag vet precis vad jag vill göra! Vad jag brinner för! Och det börjar alltså lite grann redan här!! :) Våga fast det är juletider, vi kan äta allt men inte alltid och vi ska inte ge upp!

Har beställt en ny dator nu ikväll så jag slipper sitta och blogga via telefonen. Är så taggad att ta dom här sista 12 kilona nu och satan vad roligt det ska bli att göra det och mer tillsammans med er!! ;)

På återseende i morgon! Kram på er!!

Kommentarer

  • L säger:

    Fy fan vad kul!!

    2012-12-04 | 02:28:27
  • Pia säger:

    Låter som en toppen ide :)

    men kom ihåg att vara rädd om dig <3

    2012-12-04 | 10:46:12
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se

Kommentera inlägget här: