Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

12-12-12

Kategori:

Kommer dröja över 80 år innan det blir ett "magiskt" datum igen. Väldigt många som gifter sig idag, jag är inte en utav dom, haha... Men mitt liv kanske ändå förändras ordentligt idag!! :) I dag är nämligen äntligen dagen här, då jag ska få reda på om jag kommer in på högskolan eller inte!! Jag är jättenervös!
 
Idag hämtar jag oxå min nya våg som inte tar reda på min vikt, utan oxå mäter kroppsfett och vätska i kroppen. Nu vill jag ha stenkoll! :) OCH så bloggar jag idag, för första gången, från min nya dator! Japp, mycket nytt idag blev det!
 
Ikväll hoppas jag att vädergudarna är på min sida! Vill så gärna åka och dansa zumba! Såå längesen och jäklar vad jag saknar det!
Sen kommer det absolut bli fler cross/rodd-pass hos päronen! Bra gratis-träning när det är mycket snö och halt ute! :)
 
Har oxå märkt en annan positiv sak! Jag har lyckats krympa min magsäck! Det är väldigt skönt kan jag lova! Så skönt att inte bara tänka på mat (och socker) hela tiden! Nu har jag massor att tänka på! ;)
 
Kram på er
 
 

Kommentarer

  • Pia säger:

    Låter som en bra dag.. Hittills !! Hoppas Hoppas den fortsätter så!!!!!!!!!
    Gratisträningen här är alltid öppen :)

    Vill se din nya dator, är du nöjd med den??

    Låter så bra med all din motivation... dela med dig ;)

    Kram <3

    2012-12-12 | 10:46:49

Kommentera inlägget här: