Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Usch!!!

Kategori: Allmänt

Blir så förbannad på mig själv!! Jag har verkligen sett skillnader på min kropp den senaste veckan! Huden på magen har dragit ihop sig mer och jag har känt att det går åt rätt håll! Jag har tyckt att jag ser okej ut på bilderna som vi har knäppt på gymmet.
MEN så får jag syn på ett kort som är taget från "fel" vinkel, och jag vill bara spy en massa galla över mig själv!!
Jag har så jävla långt kvar!! :(
Snälla snälla snälla låt mig få behålla motivationen så jag når mitt vikt-mål till jul!!
Crap...

Kommentarer

  • Maja säger:

    du är jättefin ! klart du fixar det ! :) du är ju min idol ! :D <3 älskar dig !

    2012-08-15 | 23:32:55
  • Anonym säger:

    Som Maja skriver, klart du fixar det. Är så imponerad av dig vännen!! Så kul att läsa och inspireras av dig här i bloggen!! Längtar till nästa helg!! <3 U

    2012-08-16 | 06:44:36
  • Johanna säger:

    Skulle kanske skrivit mitt namn på kommentaren över haha. :-*

    2012-08-16 | 06:45:45
  • Mia säger:

    Hej Anna! Har "smygläst" din blogg i måånga år. Har den sparat på favoritlistan t.o.m.

    När jag såg in bilder tänkte jag WOW!! Du har ju minskat massa i vikt OCH dessutom fått muskler! En helt annan kropp än din förra, tänk på det! Du är grym och du kommer fixa detta!

    Kram från ett av dina fans!/Mia

    2012-08-16 | 09:27:20

Kommentera inlägget här: