Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Tungt

Kategori:

Idag har det mesta känts tungt! Det var tungt att komma upp i morse, tungt att se ett plus (!) på vågen, att städa, laga mat eller ens prata var inget jag hade lust med! :/ kände inte för att träna heller... Vet inte om det är stress PMS eller självmobbingen eller en kombination... Men jag tog mig ut på cykeln! 4 mil senare kände jag mig lite bättre till mods iaf! Sen blev det även en promenad med hundarna och trevligt sällskap! :) Varför plussade jag då?! Jadu, kan vara massor av anledningar men ändå så är det,av mig, godkända anledningar! ( jag vet ju att jag inte har ätit mig till det som förr) Att jag bygger muskler är ju bra :) Sen har nog tyvärr stress och hormoner ett "litet" finger med i det hela och sen det jag har mest problem med! HUR jag ska äta! Har ju aldrig tränat så här mycket förut så det är svårt att hitta balansen, men den kommer nog!! Ska prova att öka på med protein den här veckan och så får vi se om vågen är min kompis då! Fick för övrigt hem 2 par skor idag som jag är vääldigt nöjd med!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: