Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Trött

Kategori:

Idag körde jag på som vanligt på morgonen. Kände att jag var trött i benen och önskade att dagens motion kunde bli simning. Men hundarna behövde ut och gräset var långt, så under två timmar blev det en powerwalk och gräsklippning. Genomblöt av svett och galen av alla bromsbett efteråt! Efter att jag hämtat barnen så var jag jättehungrig och slängde ihop en halloumi-sallad. Mums! MEN efter det har jag varit som SLAKT! Ont i huvudet, stum i benen och trött!! Har försökt att vila så gott det går mellan servning av barn, tvätt, dammsugning och matlagning. :) Men nu är det lugnt och jag ska försöka pallra mig i säng lite tidigare än vanligt! :) Följer en tjej på instagram som jag blir jättepeppad av! Hon skriver väldigt bra! I dag tex, tog hon upp att man inte ska jämföra sig själv med andra för att det finns ingen annan som du! Se varje dag som en utmaning mot dig själv och gör dagen till en ännu bättre än den innan! :) I morgon är en ny dag!! På't igen ba!! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: