Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Triathlon-check! :)

Kategori: Allmänt

Blev inget bloggat igår! Somnade ovaggad kl 21! :)
Triathlonet var jättetrevligt! Bra initiativ av Marie-Louise och Hanna! 13 glada brudar i mixade åldrar!
Så här gick det för mig, Löpning: (PB på mjukt underlag) 4,36 km. Cykel: Totalt blev det 3 mil men vi stannade 2 gånger för att samla ihop gruppen och peta i oss lite näring! :)
Sista milen tog jag i och drog ifrån dom andra, ville ju inte bara på utflykt utan oxå träna ordentligt. ;)
Kändes sedan rejält i benen när jag dök i bassängen och hade 1000 meter att simma! Konstigt nog fick jag upp ett jäkla bra tempo, men tro mig, det var skönt att ställa sig i duschen sen, för att inte tala om hur skönt det var att sjunka ner i sängen med barnen och ha filmmys :)

Jag är nöjd med min prestation och är ordentligt mör idag! Men jag ska ändå åka på zumban, men försöka ta det lite lugnare än vanligt!

Snart ska vi åka och fira min storasyster som fyller i morgon! Jag är inte sugen på fikabröd och tårta så det ska nog gå bra! ;) Tar nog med mig ett par proteinbollar så att jag har mellis!

I morgon börjar min stora lilla kille i 3:an!! Jag kan inte fatta det!! Herre jösses!! :)

Ikväll kommer recept på lite favoriter som jag har just nu!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: