Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Sprak

Kategori: Allmänt

Sa det i min nacke på sista stretch-övningen på zumban ikväll! Fy så otäckt och det gör rejält ont. Men vetepåsen är på och jag försöker slappna av!


I morgon är planen att köra ben och mage!! Har längtat till gymmet idag men mina armar har inte längtat lika mycket! ;)

På förmiddagen var det storhandling på agendan och det blev rejält. Ojoj, tur jag hade bärhjälp! :)
Väldigt glad att få köpa trosor i mindre storlek nu! Yay! :D

Köpte med oss färsk torsk hem, som vi stekte i smör med salt och citronpeppar! Såå underbart gott! :)

I morgon är det vägning och jag är lite nervös! Har varit en jättebra vecka både mat och motion har varit skitbra!! Kommer bli jättebesviken om det inte har hänt nåt på vågen!!!! :/

Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: