Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Speedad

Kategori: Allmänt

Tack tack tack så mycket för värmande och peppande ord!! Ja, jag ska klara det här! Jag vill leva med god nyttig mat och träning resten av livet! Det är mitt liv!!! :)


I morse var det först vägning. Vågen visade -1 kg denna vecka oxå! Jag ska vara nöjd med det men skulle vilja att det går lite fortare just nu så jag får en skjuts! :) Har hittat gamla mått-tabeller här hemma, så i morgon ska jag mäta mig själv!
Efter vägningen gjorde jag en skitgod protein-smoothie innan det var dags för det "fruktade" benpasset! Jösses vad jag är klen, men det ska det bli ändring på!

Med rubriken menar jag att även fast det är pisstungt och svetten sprutar, så vill jag inte gå därifrån!! Så sjukt roligt!! :)
Till lunch blev det en god köttfärs-omelett!

På eftermiddagen har jag fått lite sol på näsan och sen stekt köttbullar till ett helt kompani!

Nu ser jag fram emot morgondagen! Ska börja dagen med en pw med Linda, sen ska min lägenhet tömmas på det sista innan jag och Linda möts upp igen för att åka å strosa lite i affärer, äta lite gott och förhoppningsvis skratta en hel del! :)

På återseende och tack igen! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: