Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Resultat

Kategori:

Det gick inte att logga in på bloggen igår så därför kommer uppdateringen nu istället! :)
Vägningen igår gick bra! -1 kg. Hade såklart velat gå ner åtminstone 4 kg, haha men det funkar ju inte så, tyvärr!
För en gångs skull är jag inte lika fixerad vid siffrorna på vågen. Dom kommer iaf inte i första hand! För jag vet ju att om man tränar så mycket som jag gör så måste kroppen förändras!
Det är så underbart att träna! Tom PMS:en den här månaden är mildare för att jag blir så glad när jag tränar! :)

Solfrid undrar om jag fortfarande äter enligt viktväktarna! Jag skulle vilja svara att det är en blandning mellan VV och GI. Jag är så inkörd på VV så tänket finns där automatiskt! Men jag äter i huvudsak långsamma kolhydrater istället för bröd, ris, pasta och potatis.

Igår hade jag en vedervärdig träningsvärk i mina ben, vilade på förmiddagen och sen på eftermiddagen var det dags för ett pass med Hanna. Det blev 4,7 km jogging och sen axlar och mage på gymet!
Idag har jag oxå träningsvärk men mer dräglig sådan, fast nu i hela kroppen! Haha
Idag blir det en ordentlig pw och sen lite hantlar här hemma!

På återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: