Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

PB :)

Kategori:

Sen träning idag oxå men stolt att jag sprang från mamma och pappa efter kl 20 och med magen full med mat, lyckades ändå få till personbästa!! Förbättrade mitt tidigare PB med 5 sek! *glad* Kondisen blir bättre och bättre och kan jag bara skaka av mig några kilon så blir det ännu lättare att springa! Var alltså på kräftskiva (räkor för mig) hos mamma och pappa och positivt med att jag hade gett mig f*n på att springa hem gjorde ju att jag åt mindre än vad jag brukar! Till efterrätt hoppade jag över den supergoda glassen och åt bara fruktsallad! Nu är jag nyduschad och ska snart krypa ner i renbäddad säng! Gnatt

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Tack så mycket för en trevlig kväll :-B
    Duktig du som orkar springa efter mat o dryck :-D
    Kram <3

    2012-08-04 | 23:39:03

Kommentera inlägget här: