Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Kommer jag kunna gå i morgon?

Kategori:

Skaplig vändning en dag kan ta! Dagen började uselt med spöregn, jag lika trött i kroppen och betongben! Kaos när barnen skulle iväg då jag inte hittade regnkläder. När dom sen var lämnade skulle jag upp och packa i lägenheten, det är så mycket känslor som kommer upp när jag går in där! Blev ledsen (mycket som har hänt det här året) pratade med mina underbaringar J och L i telefonen, tack för att ni finns!!!!! Blev ledsen igen när jag lyckades slå sönder min favorit ljusstake och ja, en riktigt pissig dag!! Hämtade barn igen och åkte hem och åt tonfiskwrap vilket var väldigt gott. Nu till vändningen! - Hanna skrev och frågade om jag ville träna och fastän jag mådde skit så ville jag göra ett försök. Hon är så gullig som frågar om jag vill hänga på! Blev riktigt hårt med jogging-uppvärmning och sen intervaller innan vi cyklade till gymet och körde ben och rygg! (därav rubriken) :) Och som grädde på moset bestämde jag och lillasyster att vi skulle dra in till stan och käka middag ihop! Riktigt skoj!!! :D What a day! Nu blir det kudden och i morgon blir det fika med en go vän och zumba bland annat! Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: