Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Kaka och träning

Kategori:

Mumsade kärleksmums med goa F i morse. Utan skuldkänslor! :)
Har haft det lite kämpigt med träningsvärken i låren, men det har gått någorlunda iaf! Varit på zumba ikväll med mina systrar! Jätteskoj!! Svettas som en galning när jag tränar nu, vilket är tecken på att det går framåt! :)
Får se hur benen känns i morgon! Då är det tänkt att jag ska köra löpning, axlar och mage med Hanna! Lövely! :D
Vägning i morgon bitti först! Har varit en bra vecka. Tränat varje dag. Unnat mig lite men inget jag ångrar. :)
Natti

Kommentarer

  • Solfrid säger:

    Hej Anna!
    Roligt att se att det går framåt för dig.
    Kör du fortfarande enligt Viktväktarna i din viktminskning?

    2012-08-09 | 23:20:32
    Bloggadress: http://mylifeintransition.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här: