Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Dagens middag

Kategori: Recept

Blev riktigt god och via instagram har jag fått förfrågningar om receptet! ;)
Bönsallad är något jag gärna gör istället för snabba kolhydrater. Inget exakt recept som jag följer men gott har det blivit varje gång iaf, Passar till allt, men idag blev det kyckling till. :)
__________________________
Skölj två sorters bönor (idag blev det kidneybönor och kikärtor) och blanda med paprika, purjolök och avokado. Häll på lite olivolja, rödvins-vinäger och pressad citron. Krydda med peppar och salladskrydda. Blir det för syrligt kan man balansera med lite honung! Mums!

Kycklingfiléerna fyllde jag med crème bonjour- Gordon bleu och salami. Salt och peppar och lite olivolja på bara! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: