Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Ben-pass

Kategori: Allmänt

Torsdag har nu blivit Ben-torsdag! ;) Jag är riktigt nöjd med dagens pass och träningsvärken smyger sig på igen! 
Jag tog 80 kg i benpress och det är mer än vad hade planerat. Jag har ju bara gymmat knappt en månad! :)
 
Efter träning och dusch åkte jag och uträttade en massa ärenden innan det var dags att fixa lunch och sen har jag stått i köket hela eftermiddagen. Ska ju ha lite försenat födelsedagsfika på lördag och vill inte ha en massa onyttigt. Så jag har bakat bullar med bla. dinkel, kesella och honung (recept kommer). Dom blev över förväntan och tom barnen åt med god aptit! Gjorde oxå en mjuk kaka med en massa fibrer (ingen höjdare så det receptet lägger jag inte ut). På lördag ska jag, istället för tårta, göra proteinbolls-smeten. Platta ut den och lägga vispad grädde, bär och lite mörk choklad på! :) 
 
Känns inte riktigt bra med maten idag. Blivit en del light-läsk och så provsmak av bakverken! :/ Ny dag i morgon igen så då är det bara att göra det bättre!
 
Avslutar med ett mycket bra citat:
"Det är våra vanor som skapar hälsan, inte undantagen!"
 
God natt :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: