Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Ah Oh Ih Aj

Kategori: Allmänt

Jag kan nästan inte hitta en enda muskel just nu som jag inte har träningsvärk i!! Haha! Smått otroligt, lite jobbigt, rätt smärtsamt och skönt på samma gång! ;P
 
I morgon är det onsdag och faktiskt vägning!!! En dag tidigare den här veckan pga en dubbelbokning! Jag trivs väldigt bra med att åka till Anki och väga mig, hon peppar och motiverar mig och framför allt så håller hon koll på mig! ;)
Ska bli spännande att se vad den står på, men är rädd att det inte har hänt så mycket. Jag ser ju att det händer massor med min kropp, men knäpp som man är så vill jag att det ska hända lika mycket med siffrorna på vågen.
 
I morgon är det oxå slutbesiktning på lägenheten, med väldigt blandade känslor...
 
Och som vanligt är ONSDAG = ZUMBA! :)
 
Galet svettigt på träningen idag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: