Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

tokigt...

Kategori: Allmänt

...blir det när man både igår och idag har förberett Elias på att vi ska åka till sjukhuset och båda dagarna så ringer dom på förmiddagen och säger att den vi ska träffa är hemma med sjukt barn... Inget som dom kan rå för såklart, men just när det gäller barn så blir det ju lite tokigt när det inte blir av....

jaja, skulle måla lite ute idag på förmiddagen, skulle äntligen få tummen ur, men så börjar det såklart regna... Hoppas att det spricker upp på eftermiddagen så kanske jag hinner skvätta lite färg då! :)

Ikväll är det äntligen zumba igen! Har längtat ända sedan förra passet slutade ;) Har tom provat att köra lite på egen hand här hemma, men det var INTE lika kul! TRÅKIGT rent ut sagt, faktiskt! Behöver med volym, en massa människor och så världens bästa instruktör såklart!! :) Erik jobbar eftermiddag så mamma kommer hit och passar barnen!

Hjärnan försöker fortfarande få mig att misslyckas och sötsuget finns där! Inte alls så stort som det alltid var förut, då var det som en jättevåg som sköljde över mig. Nu är det med som lite skvalp ;)  ha ha... På lördag ska jag baka GI-bröd och på söndag ska jag äta en riktigt efterlängtad smörgås!! :) Kommer nog bli bra och blanda in lite långsamma nyttiga kolhydrater. Kommer dock inte äta pasta på ett tag till, för det har verkligen varit ett triggande livsmedel för mig, men lite bröd, bulgor, bönor och annat spännande kommer det bli. Och så klyftpotatis 1 gång i månaden!! :D

i går var jag och hämtade mina nya glasögon, känns väldigt konstigt och ovant, men dom är snygga! Ska försöka få in en bild så småningom, men jag bråkar lite med datorn när det gäller bilder. Händer ingenting när jag sätter i USB-sladden och jag vete tusan hur jag ska få till det....


Förresten! Gjorde jättegoda ädelostbiffar igår! :) Recept kommer!!

Ha en fin dag!// A
Ska snart åka och klippa mig, inga stora förändringar, bara lite finputs. :)

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Du är så duktig :) Måste även slå ett slag för matvete. det är riktigt gott, saftigt och funkar bra istället för ris tycker jag :)

    2011-09-28 | 21:57:00

Kommentera inlägget här: