Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

myyys...

Kategori: Allmänt

... med mina tre hjärtan blev det igår kväll, och det satsar vi på ikväll igen! :) I dag är det ju fredag också så då lyxar vi till det med liiite mörk choklad och jordnötter! :D

I morgon ska jag baka GI-bröd. Ska bli underbart att få ta en smörgås igen!! :) Behöver verkligen sätta in lite långsamma nyttiga kolhydrater nu. Min kropp funkar inte riktigt som den ska.. Zumban blir verkligen lidande och jag vill ju köra det 2 ggr i veckan och så jogging 2-3 ggr i veckan, men nu i tre veckor sedan rivstarten så dippar jag extremt efter bar 3-4 låtar på zumban. Känns som cement i armar och ben och får mycket mjölksyra i armarna. Förstår verkligen varför dom avråder från konditionsträning under rivstarten!!! Jag blir så jäkla förbannad när jag inte klarar av att ta i!! :/

Vit pasta har jag nog sagt "hejdå" till för alltid! Men det känns inte som någon större förlust nu när jag vet hur skönt det är att inte ha extremt sötsug dag som natt...

Jag har oxå kommit fram till att jag inte kommer bli en "riktig" GI-are. Jag kommer inte räkna ut eller hålla koll på olika GI-värden!! Nu när jag har lärt mig både VV och GI så kommer jag äta nyttig mat, lite mindre men bra kolhydrater och nyttigt fett med måtta! Jag kommer lyssna på min kropp och INTE på min sockerhjärna!!
Jag har ju ca 20 kilo kvar och jag vet att jag kommer klara det! Jag kommer oxå börja dricka protein efter hård träning! Tack vare den här rivstarten mår jag otroligt mycket bättre psykiskt och har fått mycket motivation som jag oxå behövde efter sommaren!!

NU KÖR VI!!!

Tack än en gång för att ni finns och för ert stöd!!



Trevlig helg på er// A

Kommentarer

  • Pia säger:

    Tror på dig ja :o) <3

    2011-10-01 | 08:02:03
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Anita säger:

    Snygg du är i håret. Hoppas smörgåsen smakade bra till frukost i dag. :-)

    2011-10-02 | 22:23:09

Kommentera inlägget här: