Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Måndag igen...

Kategori: Allmänt

... dagarna bara går och går... I går var det zumba och jag längtar redan till på onsdag, då det är dags igen! :)

Jag, gubben och Oscar var och handlade lite på ICA Maxi på förmiddagen, sen har dagen bestått av plock, betalat räkningar, matlagning, tvättstugan, läxläsning med Elias mm :)

Blev en räksallad till lunch och underbar plommonspäckad karré till middag. Var många år sedan jag åt fläskkarré pga att det äter man inte när man är viktväktare! :) Men så mört och gott det var. Vi åt det i går också, med blomkålsmos till, idag blev det sallad och en klick creme fraiche till. Gott gott! :)

Har varit lite låg och sötsugen ett par dagar nu, hjärnan försöker väl få mig att falla, men ICKE! :) envis som en åsna!! :) Synd bara att jag blir lättirriterad av det, men förhoppningsvis går det över!!

I morgon ska jag vika ett berg med kläder och motionera mig och hundarna på förmiddagen, på eftermiddagen ska jag och Elias ha lite kvalitetstid med varandra. Min skolkille har det lite kämpigt och behöver mycket stöd, mitt lilla hjärta! :)

Hoppas ni alla har haft en fin helg! Nu är det ny vecka och nya utmaningar och möjligheter! ;)

// A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: