Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

GI dag 6

Kategori: Allmänt

Lugnet börjar infinna sig i kroppen! Jag börjar nog vänja mig! :)
Jag är inte hungrig hela tiden! Det känns skönt! :)

Har varit en väldigt lugn dag.Tog en promenad med mamma på förmiddagen,det var riktigt längsen! Jag har varit väldigt trött idag,är väl gårdagen som "spökar" lite..men det e lugnt är ju en dag i morgon också! ;)

Frukost idag var mindre kul.Men jag provade iaf.Naturell yoghurt med blåbär,linfrån och mandelspån. Och ett kokt ägg!

Till lunch lyckades jag få till en riktigt god omelett. Har aldrig tyckt om att göra omelett i stekpannan,har haft för hög värme tror jag så det har blivit brändt påundersidan innan översidan är klar. MEN i dag lyckade jag alltså! :) Bara medelvärmefunkade bäst! Som toppingblev det räkor och färsk sparris med persilja och en klick aioli. Mumma! :)

Mellis blev bara en kopp te,var så frusen..

Middag blev korv och paprika-spett (korv med över 70% kötthalt och inget potatismjöl i. Inte det lättaste att hitta,men jag lyckades till slut) och cole slaw

Nu har jag precis druckit lite te igen och ätit an hadfull nötter.

Kära Linda var hit en sväng numot kvällningen och lämnade tillbaka vår dator som hennes man har fixat åt oss så nu kanske jag kan få in lite bilder också!;)

Jag känner av halsen igen och kommer ta det väldigt lugnt tills på söndag och hoppas hoppas hoppas att jag kan zumba då!! :)

I morgon har jag och Ida bestämt att vi ska pyssla. Jag ser fram emot det och jag har också bestämt att tv:n ska vara avstängd hela dagen!!! :)

KRAM på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: