Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

För lite vatten...

Kategori: Allmänt

...har det blivit idag. Vet inte riktigt varför, men även om jag har blivit påminnd flera gånger så har jag inte riktigt kommit ikapp ändå! :/ I morgon blir det en riktig utmaning att få i mig ordentligt med vattten! Kommer vara i stan hela dagen och sen zumba på kvällen.
Har ju en liten herre här hemma som fyller år på torsdag så förberedelser inför det ska jag också försöka hinna med! KAN bara inte förstå att min lilla bebis redan är 1 år gammal!! Vart tog tiden vägen?!?!?

I övrigt går det bra med maten! Det är så himla skönt att inte gå och vara sugen hela tiden!! Glömmer tom bort mellis ibland!!! Helt otroligt för att vara mig!! :)

Fick en ny snabb, god, lunchfavorit idag! Fin var den oxå och jag kom ihåg att knäppa kort på den!! ;) Men nu när jag skulle lägga upp receptet till er, så får jag inte in bilderna i datorn!!! Irriterande!!!! Ni får ge er till tåls så försöker jag i morgon kväll igen! :)

Maten igår var inte så rolig, var lite stressad vid båda måltiderna så då blev det inte så bra.
Lunchen som blev så bra idag var ett misslyckande igår så jag är glad att jag gav rätten en till chans! ;)

I dag har jag ätit:
frukost: Naturell yoghurt med blåbär och nötter, kokt ägg och te
lunch: taco-köttfärs-omelett med sallad och gräddfil (som sagt, mums!)
middag: kokt laxfilé med stuvad spenat (gott och enkelt)
kvällsfika: te, kokt ägg med lite skagenröra och ett äpple

Elias och Ida har båda varit på kvällgympa idag (olika grupper), blev mycket uppskattat och populärt! :) Så 8 tisdagar framöver så vet vi vad vi ska göra! ;)

Nej, nu lär jag väl sova om jag ska orka med allt i morgon. Börjar med synundersökning, sen luncha med Amanda. Efter det blir det vidare till valbo och ikea mm innan det blir mataffär och hemgång och sen ZUMBA såklart! :D

Kram på er //A

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Hej! står det matmeny i boken du tipsade om? Blev så motiverad av dig att jag nu ätit någon form av gi/lchf i 3 dgr. Ja alltså inget bröd, pasta, ris...

    Duktig du är och det där med vatten är inte lätt.

    2011-09-21 | 18:03:07
  • Anna säger:

    Lunch och middag varje dag i 30 dagar! :) Frukost och mellisförslag i början av boken. Information om GI och pepp under dagarnas gång! Allt finns i boken! :) TACK för ditt stöd Mikaela!!

    2011-09-21 | 22:03:42
    Bloggadress: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här: