Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Dag 4

Kategori: Allmänt

Kan man bli annat än deppig med det här vädret?! Lägg sen till en rejäl socke"blues" så slutar det med att min man, redan inna frukost konstaterar att jag var ännu lägre idag!! :/

Men som tur var så kom jag bort från huset ett par timmar, åkte till min underbara vän och tittade på film. Skönt att bara vara!! :)

Sen blir jag så himla glad av era fina ord!! Det betyder jättemycket, TACK!!

Förlåt för att jag inte kan lägga in kort för tillfället, men jag ska försöka gottgöra det senare, när det är fason på datorn igen!!!!

Åter igen har jag ätit riktigt gott idag med och gubben min sa nu vid middagen att det ser så himla snyggt ut på tallriken (snoffsigt, tror jag var ordet han använde). Och jag kan inte annat än att hålla med! :)

frukost: 1 dl keso, ½ dl blåbär, ½ msk linfrån och 1 msk mandelspån, te och ett kokt ägg

lunch: Tonfisksallad (jag gillar inte tonfisk så särdeles mycket men det här var riktigt gott!) Blandade en burk tonfisk med keso, äpple, gurka, rödlök och curry. Isbergssallad till det.

mellis: några gurkstavar med gräddfilsdipp, ½ apelsin och ett par valnötter

middag: senapsfylld kycklingfilé med savoykål och bacon (recept kommer!)

En kopp te efter barnen somnat innan sängen väntar!! :)

I morgon hoppas jag på bättre väder och motion!! Till mat blir det rester men det e inte tokigt det heller! :)


Har gått igenom alla vinterkläder idag och det känns riktigt bra att vi inte behöver köpa så mycket nytt. Bara en och annan mössa och några par skor! :)

 

Nu börjar barnen bli överttrötta så det är dags för nattning av dom tre små trollen!!

Tack för att ni finns! NI peppar mig!!

Anna

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Hej !



    Sminket har jag beställt på http://www.eyeslipsface.se/



    Det är helt otroligt billigt , slog man ut summan på alla saker jag beställt så blev det typ 19 kronor styck ! DET kan bota vilken socker-blues som helst :)



    Kram

    2011-09-13 | 22:23:01
    Bloggadress: http://tovaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: