Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Borde få medalj ;)

Kategori: Allmänt

Ja, banne mig vad jag kände mig duktig idag! Lunchade med min kära barndomsvän Amanda, tog en bacon och kycklingsallad. Sa ifrån pasta och bad om lite extra kyckling istället. MEN! På salladen låg det ett varmt härligt doftande bröd!!! Hör och häpna!!: JAG ÅT DET INTE!!! :)

På förmiddagen var jag också på synundersökning och det var som jag misstänkte! Närsynt och jag får glasögon! Kommer inte behöva ha dom jämt, men främst när jag sitter och tittar på tv eller när jag kör bil! Snygga var dom som jag beställde iaf!!! :) Om ca 2 veckor får jag dom!

Hade tänkt att det skulle bli en mysig lugn dag på stan idag. Strosa omkring lite och bara vara Anna, sen hem och byta om och åka på zumba...Blev inte riktig så, lite knöligheter här hemma gjorde att jag fick stressa och skynda mig hem. Har kommit på flera saker som jag glömt att köpa...

Men zumba blev det och härligt roligt som vanligt. Dock ett litet minus för tjejen framför... Kände mig som en flodhäst som höll på o trampa på den lilla gräshoppan... Men men, grymt pass iaf :)

Känner faktiskt en helt annan förbränning nu och mycket mjölksyra. Musklerna blir alldeles kokheta när jag tränar!! Men orkar inte ta i fullt ut ännu, men förhoppningsvis blir det snart bättre!

I morgon blir det som sagt 1-årskalas!!! massor att göra innan det blir lite eftermiddagsfika och säkerligen en del paketöppning för lilleman! Blir lite blödig när jag tänker tillbaka 1 år, då satt jag här i soffan med värkar som blev kraftigare o kraftigare! Jag vägde 126 kg och var "en aning" less på att vara gravid. Kl 03.00 föddes vår tredje guldklimp och jag kan verkligen inte förstå att det har gått ett helt år!!! :)

Sen fyller världens bästa Linda år i morgon oxå <3 <3 :)

Dagens mat:
frukost: äggröra
mellis: äpple
lunch: kyckling o baconsallad
mellis: nötter
middag: biffstroganoff med broccoli
efter träning: keso med lite grädde

Nu är det dags att sova! Ögonen vill hellre vara stängda än öppna nu! :)
Tack för att ni finns!!
kram//A

Kommentarer

  • emelie- mamma till en busunge o en liten prinsessa säger:

    wow, vad duktig du är. Vart får du all energi ifrån. Jag känner mig bara matt. Näe- äggröra funkar inte heller =( så nu kör jag på yoghurten.

    HAde en jobbig dag igår där jag typg förstörde allt jag byggt upp- så nu får jag köra om på nytt igen.



    Tack så jättemkt för tipsen- skönt o ha nån o fråga lite tycker jag =)



    hoppas allt är fint,

    kramis



    2011-09-22 | 19:27:35
    Bloggadress: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: