Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

segt...

Kategori: Allmänt

Kännt mig så seeeeg idag!! konstigt trött, inte riktigt som förkylning i kroppen. Kanske psykiskt??!!! känns som att det är mycket nu så det kanske är så!...

Skulle baka på förmiddagen, men istället slappade jag, på eftermiddagen tog jag tag i saken och bakade! Började fundera på att skippa zumban. Första gången som jag verkligen kännt för att strunta i det och typ äta pizza till kvällsmat istället!
I sista sekunden så bestämde jag mig för att träna iaf! SÅÅ SKÖNT OCH SÅÅ BRA DET GICK!! :D Glad att jag kom iväg!!

Idag har jag oxå haft ett långt samtal med en väldigt trevlig tjej på Telias kundtjänst och nu är en svart iPhone 4 på väg hem till mig! :) Kommer bli fint de'!!

Måste oxå skryta lite om min duttiga lilla pappa som stolt som en tupp mms:ade mig idag med en bild på en död älg! :) Han har skjutit sin första älg! Storjägaren min! Och även min goa vän Kalle har skjutit sin första idag!! :)

Nu ska jag paketera lite GI-bröd innan det är dags att sussa!

Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: