Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

frukosten intagen

Kategori: Allmänt

Fredag morgon! Hoppas på en bra dag idag! Har tänkt att jag ska städa hela veckan, men det har inte blivit så mycket av den varan. Känner mig som gelé, hela jag....

Har ätit en god frukost alldeles nyss. En balja med te och naturell yoghurt med allt möjligt i (russin, nötter, pumpafrön, solrosfrön, blåbär och linfrön) Riktigt mumsigt! :)

I eftermiddag är vi bortbjudna till vänner på mat! DET händer inte ofta och ska bli SÅ trevligt!

Till lunch ska jag göra ett nytt recept från GI-boken på köttfärslimpa med varm bönsallad! Får se vad den får för betyg av dom två yngsta barnen som är mitt lunchsällskap idag! :)

Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: