Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Crappy days

Kategori: Allmänt

Oftast när det blir "lugnt" här på bloggen så betyder det att jag ÄTER, att jag har kommit ur spår igen... just på den fronten så är det ingen fara! Går bra med maten och träning! Har börjat äta lite kolhydrater och mår mycket bättre av det. Det var STOR skillnad på zumban i söndags! Kändes så himla bra, träningsvärk nu, men det är helt okej! ;)

Den största anledningen till att jag inte skriver just nu är att det finns en del i mitt liv som jag inte kan/vill skriva om här.. mår ganska pissigt just nu av flera anledningar. Har okej stöd runt mig, men det mesta håller jag inom mig...

Nu kom min skolkille hem och det är dags för läxor innan matlagning och kvällsgympa för barnen!

på återseende..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: