Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Blomsterbröllop

Kategori: Allmänt



4-årig bröllopsdag idag. Känns faktiskt som att det var väldigt längesen jag gifte mig! ha ha Det var en mysig dag från början till slut. Brukar fixa något lite extra varje år som kan förknippas med vilken bröllopsdag det är. Först var det bomullsbröllop (1år) då fick Erik kalsonger (i bomull då) med vår bröllopskort tryckt på ena benet, sen blev det pappersbröllop, då gjorde jag ett fotokollage, förra året var det läderbröllop och då fick han en ny plånbok. I år är det alltså blomsterbröllop och istället för att köpa en bukett blommor till honom som han inte alls skulle uppskatta så har jag bakat och gjort i ordning en tårta med blommor på!! :) Den ska vi mumsa på hemma hos svärföräldrarna i kväll där vi blir bjudna på mat. Erik köpte ett halssmycke till mig första året, sen har det runnit ut i sanden! Han är för glömsk! ;)

Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: