Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

STOLT!

Kategori: Allmänt

Idag stod det joggning på motionsplaneringen!!
Inte planerat hur långt jag skulle springa men jag är så glad och stolt att jag sprang MIN FÖRSTA MIL!! :D
Har redan träningsvärk och jag misstänker att det kommer göra ont att vakna i morgon! :) Då är det oxå dags för zumba igen!

Nu ska jag vara sällskaplig mot mina nära, är nämligen hos mamma och pappa och ska äta middag.

Kram på er

Kommentarer

  • ullis säger:

    MILEN!? WOW! Fantastiskt. Grymt jobbat!

    2011-11-13 | 19:11:08
  • imponerad! säger:

    du är superduktig! hejja hejja dig!

    2011-11-14 | 13:08:43
  • Mikaela säger:

    Välkommen tillbaka, läser gärna vad du äter, hur kroppen ändras mm men framförallt skall du skriva det du känner passar in för dagen, kan bli en press/stress annars. Kul att du är tillbaka och du vet att jag hejar på dig.

    2011-11-16 | 09:56:16

Kommentera inlägget här: