Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Socker

Kategori: Allmänt

...Det är det min "knarkarhjärna" vill ha!! :(
Som ni säkert har märkt så har jag inte skrivit på ett tag. Och det som många andra gånger betyder: Återfall!

Nu har jag tänkt mig en nystart igen, som tur är så har jag inte gått upp i vikt så jag har inte en massa kilon att gå ner igen! ;)

Blir lite knivigt att komma igång igen när det både är PMS-dags och dåligt med pengar, men nu vill jag må bättre, kan nog inte må riktigt bra hur jag än gör men jag vill ändå göra mitt bästa, om ni förstår vad jag menar?!
Har kommit fram till att jag måste komma igång med joggningen igen för att hålla suget borta. Räcker inte riktigt med promenader och zumba. Har jag endorfinerna igång så blir det lättare att göra bra val!!
Det är det enda som är bra med återfall, att man lär sig ännu mer om sig själv.

Men jag vill ha lite hjälp av er oxå!! Vad vill ni helst läsa om. Kommer väl som vanligt skriva om det mesta, men är det något speciellt jag ska tänka på?! Ska jag dokumentera vad jag äter?! Börja med en "dagens" på mig själv då och då igen eller ska jag rikta in mig mer på motion, träning och hur kroppen förändras, kanske!!???

Nu kan jag ju blogga från mobilen så mycket borde bli lättare.. Bilder tex! :) Jag är SÅ nöjd med min iPhone!!

Hoppas ni alla har en fin helg!
Kramar



Kommentarer

  • Lena säger:

    Jag tycker inte det handlar så mycket om vad vi vill läsa, utan om vad du vill/behöver skriva och berätta om, för att må bättre. När jag bloggade hjälpte det mig att se det där "lilla extra" i vardagen, att jag blev medveten om att det hände faktiskt massor av bra saker i mitt liv som jag helt plötsligt "såg", och kunde också skratta åt sånt som jag spontant suckade åt men som egentligen var ganska komiskt, bara genom att skriva om det. Så skriv det du behöver skriva, och naturligtvis bara det du vill dela med dig av, så tror jag det blir som bäst.

    2011-11-06 | 09:42:10
    Bloggadress: http://lenaolivet.wordpress.com
  • Ann-Sofie-Mamma till Isak säger:

    Hoppas de går bra nu! :)

    Kram!

    2011-11-06 | 20:09:11
    Bloggadress: http://www.sojkasframtid.com/

Kommentera inlägget här: