Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Smart...

Kategori: Allmänt

Ja, riktigt puckat att pricka in PMS och sockerdetox samma vecka!! Plus att maken har ledig vecka oxå, och det kanske ni tror är positivt, men det är det tyvärr inte. Han mår bäst när han jobbar. Kan bli lite smått galen när vi är hemma båda två en hel vecka!

MEN DET GÅR ÄNDÅ. Blir lite jobbigare men nu ska jag ta dom sista 15-20 kilona!! :)

Förvarnade min äldsta att mamma nog kommer vara lite grinig dom närmsta dagarna men att jag ska försöka att inte vara det så mycket. :) Han svarade: Då ska jag försöka att inte göra dig arg, mamma!

Dagen inleddes såklart med "bakis"-huvudvärk....blä... Försöker hålla igång ändå så jag inte tänker så mycket på suget.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: