Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Seg kola

Kategori: Allmänt

Ja, idag känns mitt huvud som seg kola! Har totalt sovit 3,5 timme i natt (inte sammanhängande). Men självförvållat så jag ska egentligen inte klaga. Jag och min underbara vän var på Twilight-maraton igår från 15,30-02.00 såg vi fyra filmer! :) det var inte så jobbigt som jag trodde och stämningen var på topp! Godis blev det, och antagligen för mycket, men det känns ändå helt okej idag!
Idag har jag vilat så mycket det går med en ettårig buspojke runt benen. :)

Zumba väntar ikväll, varje gång så tänker jag att jag skulle behöva en korsett eller nåt. Jag hatar allt skinn såå mycket!! :( eftersom jag har stått still ett halvår så trodde jag att det skulle ha stramat till sig lite, men jag har ändå en alldeles för stor "kostym" och värre lär det väl bli efter dom sista 20 kilona, som väntar nu.... Suck..

Äter bra mat men mycket rester, löning på fredag!! Längtar!! ;)

Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: