Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Lövely!!

Kategori: Allmänt

Precis som jag hoppats och känt på mig så var den värsta PMSen i helgen så det känns inte så farligt.
Så länge jag tränar och håller igång, samt äter lite och ofta så håller jag suget på avstånd. :)

Appropå träning så har jag nu ikväll joggat för första gången på TRE månader!! Såå underbart skönt! Jag vet ju hur bra jag mår när jag joggar så varför kommer man av sig egentligen?! Min yoga! Låt mig inte sluta igen!! ;)


Är så glad att jag har mina tre underbara barn!!

Oscar är minst sagt aktiv nu. Han rör sig, springer, klättrar och busar hela tiden!! Gobit!!

Elias är just nu så härlig! Min duktiga skolkille som är underbar med sina syskon och håller koll på mamman ;) Skrutt!!

Ida är så gosig nu och behöver mycket mys, riktigt tjejig och hästtokig!! Skrotan!!


Godkväll på er! <3

Kommentarer

  • Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak säger:

    Grymt jobbigt med pms! Glad att jag slipper det helt då jag käkar minipiller!

    2011-11-09 | 11:31:00
    Bloggadress: http://www.sojkasframtid.com/
  • Pia säger:

    Tur att vi har våra barn!! Och barnbarn med för min del <3

    Kramiz

    2011-11-09 | 12:00:44
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: