Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Galen-hjärna

Kategori: Allmänt

Ja, ibland funderar man nästan vad det är för fel på en! Samtidigt som jag är så peppad, motiverad och säker på att jag kommer klara den här viktresan så blir jag nästan GALEN på sockerberoendet, hjärnan som skriker efter choklad hela tiden!!! :(
Ja, ja, det är som det är!....

I lördags skrev jag om både jogging, utflykt och pepparkaksbak, men dagen var inte slut där! på kvällen fick jag äntligen till en dejt med min kära barndomsvän Amanda!


Lördagsmys! :) Hoppas vi snart ses igen, vännen!

Idag är det måndag och vi har fortfarande inte kommit iväg till stan för att handla... Krassliga barn (som oxå gjorde att jag missade zumban igår, sorg!) och ibland lite brist på tid gör sitt, men det SKA bli av den här veckan! :)

Behövde verkligen ta hand om mig själv lite, så ett besök hos bästa Studio Stil, var riktigt lovely!! :)

 

Kram på er!!

Kommentarer

  • emma-isabella säger:

    Snygg frilla.. hur rär det att räkna points tycker du?? Ger det resultat?kram

    2012-01-22 | 00:48:48
    Bloggadress: http://emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här: