Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Abstinens

Kategori: Allmänt

Ligger här och mår piss. Helgens och veckans sockersvullande har minst sagt satt sina spår... Och jag kommer knappast klara mitt viktmål denna veckan heller.

Är jättetrött, det värker i hela kroppen extremt sugen på att äta hela tiden och ett fruktansvärt humör. Tänker bara elaka saker om mig själv hela tiden.

Igår skulle jag ha joggat, jag vet att jag skulle mått bra av det och att matintaget skulle ha sett annorlunda ut. Jag joggade inte, jag var så socker-bakis när jag vaknade så det kändes som att jag hade influensa. Helt sjukt det här!!

Idag SKA jag iaf zumba. Skulle säkert ha ursäktat mig ur det oxå, fastän jag älskar det, om det inte var så att jag har lovat att köra.

Har även gått ut på Facebook att jag ska gå ner 5 kilo till jul. VERKLIGEN dags att sätta igång nu då, klant-Anna.

Inget upplyftande inlägg men idag är jag inte speciellt upplyftande heller, blä!

Kommentarer

  • Madeleine Andersson säger:

    Hej!

    Har du provat LCHF? Jag slipper suget är mätt länge och mår prima!!

    Kram

    Madeleine

    2011-11-28 | 16:56:41
  • Kristina säger:

    hallo, klart att du fixar detta, du som är så positiv.kämpa på saknar dig på onsdagar, kram

    2011-11-28 | 21:03:11
  • jessica säger:

    de där fixar du galant :D kramar

    2011-11-29 | 11:28:00
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: