Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Veckans vägning

Kategori: Allmänt

Lite försenat, men datorn var inte min kompis igår kan jag lova!!

Blev återigen förvånad på vågen. Då det har varit en jobbig och mindre bra vecka. Vågen visade trots all - 1,3 kg, 19,4 kg totalt!! (gissa om jag längtar till ytterligare -0,6?!?!?) :)

 

Glad glad glad...

Nu är jag nere på 34 pp / dag. Och fastän jag fick en liten kick igår så känner jag att jag måste planera ganska rejält denna vecka för att lyckas. Jag tror också att en del av det braiga resultatet beror på rejält ökad vardagsmotion! :)

Kram på er

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Du är så bra vännen! Hela du är så bra! Du vet precis när du ska skicka ett sms som får mig att må bra! Det är skönt att ha en vän som du som alltid funnits och alltid finns!!! Du är toppen duktig! Hoppas att vi snart kan ses! Kramar

    2011-05-12 | 18:48:12
  • Cathrine säger:

    Grattis Grattis...vad duktig du är..:)

    Har själv en seg period trots väldigt mycket ny träning och bra matval så vill det sig inte riktigt.Men ger inte upp det lossnar säkert snart...

    2011-05-12 | 21:14:43
  • Mikaela säger:

    Grattis!!!! vad roligt, shit vad duktig du är, är sååå imponerad. Har ju tidigare sett vad du äter på en dag men undrar om du lägger mycket pp på protein och mindre på kolhydrater. Dricker du mycket vatten? Har helt fastnat och tyvärr börjta äta godis igen, jag som slutat helt:( mer tips åt oss som fastnat.

    2011-05-13 | 06:38:15
  • Tina säger:

    Grattis! Du är jätteduktig! Kan du inte göra en vikttabell för denna resan oxå? Alltid kul att se svart på vitt. Och kanske lite ex på checklister. Ger en lite inspiration när man ser vecka för vecka.

    Måste oxå sätta igång men SUCK det är ju så jobbigt att komma igång! Imorgon kanske...

    Lycka till med ditt sunda liv! Kram Tina

    2011-05-15 | 07:51:50

Kommentera inlägget här: