Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

PMS-kärring!

Kategori: Allmänt

I två dagar har jag varit riktigt jävlig...tom så Erik säger: Kan det inte komma igång någon gång så du blir normal igen! X)
Är så sjukt sugen på choklad sådär dagarna innan...så ja, jag gick 11 pp back en av dagarna, men det var det värt! Om inte annat för familjefridens skull! ;)

Att jag inte har fått sova ordentligt på hela helgen har ju inte bidragit med något possitivt direkt.

Elias fick ett rejält astmaanfall i lördagskväll, otäckt när det sitter på andningen! Har fått en läkartid på fredag så vi kan få prata mer om det här och kanske få mer info och bättre mediciner.

I måndags var det zumba-party. Vi körde 1,5 timme med lite värre stereoanläggning och discolampor. En hel del nya steg och ny koreografi. Ork hade jag inte speciellt mycket av, men viljan fanns där. :)

Nu har jag varit ute på en liten promenad och på eftermiddagen väntar vågen på VV... får se hur det går. Var verkligen en toppenveckan förra veckan och den här har varit rena bottenveckan! :/ Men,men, That's life!

"Hörs" ikväll!

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: