Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

förvånad och glaaaad!!!

Kategori: Allmänt

Jag klarade veckans utmaning!! Det var på håret men jag ställde mig INTE på vågen hemma!!! :)

Sa till mamma tidigare idag att jag kommer bli jätteledsen om det inte har hänt nåt!
Kom till VV, tog ett djupt andetag innan jag ställde mig på vågen... TOTALCHOCK! :)

Vågen visade: 97,4 kg vilket innebär -2,1 kg den här veckan och 18,1 kg totalt!!!

Guldstjärna nr 6 - Välkommen!!!




"Hörs" i morgon!!! ♥

 

Kommentarer

  • Pia säger:

    <3

    2011-05-04 | 22:26:43
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Cathrine säger:

    Grattis Grattis...till både vikt nedgången och att

    du klarade utmaningen..:)

    Själv stampar jag och kommer ingenstans just nu vv ihop med att jag börjat träna en del jag som aldrig gjort det.Svårt att veta hur mycket jag ska äta av vb och ev ap...blir så kluven man tror ju att träning ca 4 gånger i veckan ska ge super resultat...



    Forsatt lycka till till dig!

    2011-05-05 | 06:15:46
  • Annika säger:

    Duktig du är granne.:)

    2011-05-05 | 08:17:43
  • Anita säger:

    Grattis till viktminskningen! Du är så duktig. :-)

    2011-05-15 | 21:54:08
  • Anita säger:

    Grattis till viktminskningen! :-)

    2011-05-15 | 21:56:42

Kommentera inlägget här: