Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Äntligen

Kategori: Allmänt

kan jag säga att jag passerat 20-kilosgränsen! :)

Efter att ha hittat tillbaka upp på banan efter 1,5 veckas förkylning/småätande/ stillasittande så förstod jag att det inte skulle bli något stort minus den här veckan, trodde tom att det kunde bli 0,5-1 kg PLUS! :O
 Så det enda egentliga "målet" jag hade för dagens vägning var -0,1 så att jag nådde -20 :)

Vågen visade: 95,3 dvs -0,3 och totalt -20,2 kilo :)

Nu blir det 2 veckor till nästa vägning för det är stängt nästa vecka... Mitt mål tills dess är -3 kg för nu jäklar ska jag vara frisk och hålla igång! :)

Nu ska jag snart natta barnen innan jag själv sjunker ner i soffan och kollar på Grey´s med lite blåbär, banan, kiwi och vaniljkesella. :)

Kram på er

Ps. Oscar sitter bredvid mig och mumsar på skogaholmslimpa! :) Det var tydligen jättegott, tycker min lilla ligist! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: