Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

S...

Kategori: Allmänt

... I dag har det varit fullt ös hela dagen, vilket verkligen känns i kroppen nu ikväll!

Började dagen kl 06,00 med min minsta solstråle som har bestämt att det är en perfekt tid att vakna på! :) När vi fått iväg dom större barnen till skola/dagis så tog jag en sväng på crosstrainern innan jag duschade och sminkade mig för att sedan åka och hjämta upp Linda för shopping till, hör och häpna, MIG! :O

Har inte stått i ett provrum på länge och det är inte direkt min favoritsyssla! Jag ser ENDAST en flodhäst i spegeln. :/ Men Linda är en bestämd vän (vilket är precis det jag behöver) och "puttade" in mig i hyttarna med både det ena och det andra.
Jag var in på butiken Zizzi som har kläder "för kurvigare kvinnor", lite dyrare men fina kläder. Härifrån kommer också titeln till detta inlägg. I denna butik hade jag nämligen storlek SMALL (S) !!!  ha ha, så ut därifrån kom jag med en snygg kort jeansjacka i storlek S alltså! :)

Sen hittade jag lite smycken, en väska och en jättefin tunika inne på kappahl. Så det var bra resultat av turboshoppingen! Var ju nämligen tvungen att vara hemma till 13,30 för att byta av gubben som skulle åka och jobba.

Tunikan ska jag ha på lördag, tror jag, när jag ska på gala i Tierp men mingel, bubbel, buffé och uppträdande! Ska bli skoj! :) Sen närmar ju den 9 april också, då det är huvudstaden och musikal som gäller! skoj, skoj!!

Veckans resultat då?!! Jodå, -0,8  blev det idag och jag är nöjd med det! -13,1 totalt :)

 Nu måste jag rusa till en ledsen liten pojke!

Kram på er alla

Kommentarer

  • Pia säger:

    Kul med stl. S

    13 kilo helt otroligt.... o du tycker jag är duktig som gått ned ynka 3 kilo på samma tid.... skrattretande :o)

    Ha en bra dag / Kram mamma

    2011-03-24 | 08:18:15
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: